Як створити колектив однодумців, об'єднаних єдиною педагогічною ідеєю?
"Педагогічна ідея - це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в шкільному
житті - колективна дослідницька робота".
В.О.Сухомлинський
Тетяна Анатоліївна Козюбра
Вихователь методист ДНЗ "Млятко" №1 комбінованого типу
м. Жашків
Звання : "Старший вихователь"
педагогічний стаж роботи - 37р.
Методична робота в педагогічному кабінеті – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. У методичному кабінеті зібраний довідковий матеріал, методична і художня література, ілюстрації, різні наочні і дидактичні посібники, іграшки, зразки демонстраційних і роздаткових матеріалів, конспекти занять і розваг, описи дидактичних ігор, діафільми, грамзаписи. Вони систематизуються за основними розділами програми. У кожному розділі матеріали добираються за віковою групою відповідно до програмних завдань.
Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної
майстерності. Належна увага приділяється впровадженню якісно нових і новітніх форм навчання. Чільне місце у змісті методичної роботи дошкільного закладу посідають питання теорії і методики
дошкільного виховання. З метою збагачення знань педагогів вихователь - методист Тетяна Анатоліївна Козюбра надає методичну допомогу вихователям з усіх питань навчально-виховної роботи
з дітьми та батьками.
Увага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу. У дитячому закладі іде пошук
психологічних засад інтеграції різних видів діяльності дитини. Розроблені конспекти інтегрованих занять для кожної вікової групи, виготовлені методичні посібники до них.
Використання спадщини В.О. Сухомлинського в навчально виховному процесі.
Темитичний тиждень " Щедра Осінь давно у дорозі - і добра принесла і краси"
Рекомендації
створення методичного веб-квесту
ü Створюйте методичний веб-квест за такою структурою:
- вступ;
- завдання;
- список інформаційних ресурсів;
- поетапний опис виконання завдання;
- висновки.
ü У вступі охарактеризуйте вихідну ситуацію, чітко визначте ролі учасників і опишіть:
- сценарій веб-квесту;
- план;
- терміни проведення самостійної роботи.
ü Формулюйте завдання так, щоб вони були зрозумілими, цікавими і реальними для виконання, наприклад:
- серія запитань, на які потрібно дати відповіді;
- чітко сформульована проблема, яку потрібно розв’язати;
- опис видів діяльності, спрямованої на оброблення зібраної інформації й відповідне подання результатів пошукової роботи.
ü Складіть в електронному вигляді список інформаційних ресурсів з посиланнями на веб-ресурси, необхідні для виконання завдання.
ü Подайте рекомендації з використання електронних джерел, шаблони звітів, а для короткочасних веб-квестів — запитання з варіантами відповідей.
ü Розмістіть поетапний опис виконання завдання кожним учасником.
ü Поясніть принципи опрацювання інформації, допоміжні питання, таблиці, схеми, діаграми.
ü Підсумуйте у висновках:
- результат, отриманий учасниками після виконання веб-квесту;
- шляхи подальшої самостійної роботи з зазначеної теми;
- галузі та види роботи, де можна застосувати отримані знання, навички.
Всеукраїнський день фізкультури і спорту. Спортивне свято "Коли спорт полюбим- сильним, спритним будим!". Підготувала і провела інструктор з фізичного виховання Крот О. О.
" Останій подих літа". Майстер- клас. Виготовлення квітів із холодної порцеляни, підготувала та провела Підгаєцька Н. М.
" Осінь барвами дивує" . Майстер-клас. Виготовлення об'ємних квітів та листків з паперу, підготувала та провела Черниш О. В.